Questions 2!

ok so the thing was a 50 questions so heres the rest!!

 

What’s the first thing you notice in the opposite sex?  umm that hes ether cute or not..

What personality traits do you look for in a partner?  I guess that hes a nice and cool person

What personality traits do you dislike in other people?  idk some just I dont like and some I like

Do you see yourself getting married in the next 5 years?   NOOOO WAY!!cus im like 12 so in 5 yrs im ganna be 17 so nop!

Are you mostly a clean or messy person?  ummm im not messy cus im just not only with my shoes I leave on the floor but the rest nop

If you could live anywhere in the world, where would you live? maybe Hawaii or England or LA someplace cool..

If you could visit anywhere in the world, where would you go?  HAWAII!!

List 5 goals on your life’s to-do list:  get lots of friends,get my dream job (which is acting),visit all the places I want to see,just be a cool person to around with,anndddd ummm ugh I got nothin umm oh yes visit all the houses that we were in in Juarez oh and just an extra one buy a FERRARI!!!

Name 1 regret you have:  dont really have one..yet 🙂

Name 1 thing you miss about being a kid: oh those barbie games that we played all day “thou saith the LORD!!!” (remember flo?) haha they were the best

Name 1 thing you love about being an adult:  im not one yet!!goddie

What’s your favorite song of the moment?  umm I guess yeah from Usher

What’s your favorite song of all time?  dont have one

What’s your favorite thing to do on a Saturday night?  well we usually just watch a movie so I guess that

What’s your favorite thing to do on a Sunday afternoon?  umm well we go roller blading so I guess that

Have any hidden talents?   not that I know

You’re about to walk the green mile, what do you have as your last meal?   RAMEN!!orrr PIZZA!!!!

What would be your dream job?  ACTING!!

Which would you rather have, 100 million dollars or true love?  well I already have a true love JOSH HUTCHERSON just kidding Im like in love with him or anything!!umm well I do already have one JESUS sooo im fine with the 100 million!

If you could have 3 wishes granted, what would they be?  umm get a super big nice house and a ferrari and everlasting wishes

Ever wish you were born the opposite sex? If so, why? not cus guys cant be pretty!

Name 1 thing not many people know about you:  my age usually ppl think im ten or 12 I know crazy and lots of other stuff I just don’t know

If you HAD to change your name, what would you change it to? a nice or a cool name like Amy or Susan and if I just made my name shorter than Ann.

Do you believe in the afterlife? DUH HEAVEN!!!

On the topic of abortion, how do you feel about cookies? umm yeah if their yummy!

anywhoo thats all of them so hope u liked it and ill post something ells lata

Advertisements

3 thoughts on “Questions 2!

  1. Flo says:

    Post the pics of ur haircut!! ;D haha yes I remember the games they were legendary! xD ugh Usher -.- I dont like those kind of singerss

  2. aish I only like that one song and like 2 more of him and thats it but thats the song I like now ok?and yes I will post pics…soon! or u get on so I can show u!

  3. Flo says:

    hahaha okayy post or I”ll try to go on then!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s